Göteborg Horse Show 2013

Följer strömmen, och gör som alla andra.
 
Jag har biljetter till Fredag eftermiddag & Lördag eftermiddag. 
På Fredagen är det ju den där bloggkampen, det ska bli kul! 
Och på Lördagen är det ju GP-ponnyn men ska inte se på den, känner ändå ingen som är med iår direkt. 
 
Men nu snackar vi ju bara om själva showen. Jag kommer ju självklart gå på mässa också, det är ju den som är roligast! Kommer vara på mässan nästan hela Fredagen & Lördagen, det kommer bli grymt!
Jag har bildbrist!

Jag har inget speciellt som jag ska köpa på ghs, inte vad jag kan komma på nu i alla fall. 
Kanske ett par nya ridstövlar, vill ha ett par pioneer. Fast ändå inte. 
Ska gå runt och kolla lite. 
 
Sen kommer det väl ändå bli lite små grejer kanske, det vet man aldrig. Men jag har ingenting som jag verkligen behöver. 
Eller kanske ett nytt träns till Shelly. Är lite sugen på dyon tränsen. De är grymt snygga.
Aja. Får väl se hur det blir. 
Hoppas vi ses där!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...