GHS 2013 Class 8, 145 cm DEL 1

Har tagit en massa kort här på alla ekipage som ställde upp i den så kallade tidshoppningen som gick igår, Lördag. Hindrerna låg på 145cm. Bilderna är i minityr, men om du klickar på dem så får du dem i normal stora, storlekar. Jag har skrivit på varje bild, vilken ryttare det är som hoppar. Kanske hittar du din favorit?
 
Det är tillåtet att låna bilderna och kanske lägga ut på ens blogg, bara om man skriver att det är jag som tagit bilden, och gärna länka min blogg också !
;)
  
 

 
Ska faktiskt försöka skicka in några bilder till GP.. Eller är inte helt säker än. Så bra är jag inte på att fota. Och jag har inte tillräckligt bra kamera (motiv). Bildrena är mörka och konstiga.. 
Men man kan ju alltid försöka! 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...