Blev dessutom jätte-godissugen nu helt plötsligt

Tur att man har fått 7 miljoner ägg av släkten nu i påsk så man klarar av dessa tillfällen. Godis tillfällen.
Jag tycker lite synd om Shelly på denna bilden. Man bara ser hur jobbig hon tycker jag är.
Men vad gör man inte för ett fint foto? Skämta ;)
Nu tror jag att jag skämtat klart och kan gå över till min väldigt seriösa sida.
Dagens ridpass. Red en dressyrlektion för Marie idag. Gud vad fin hon var, herre säger jag bara, och lite jesus var det på ridpasset oxå. Och så lägger vi på ett amen där också. Amen.
Var det bara jag som brast ut i gapskratt där? Nä skärpning.
Förresten imorse så frågade pappa om jag hade gått och blivit religös bara för att jag använder ordet "gud" hela tiden. Som, men gud vad fint osv.
 
Dagens ridpass var det ja. Förlåt. Kommer bort mig hela tiden. Jag är på ett riktigt skratt humör. Skrattar åt saker som inte ens är kul.
Film kommer komma upp från träningen idag, troligen. Om jag hinner så lägger jag upp dem ikväll.

Vi hörs lite senare, måste gå och be en bön innan maten! HAHA
Jag ber om ursäkt om det är någon som är jätte religös och ser gud som sin....gud? HAHA. Om det är så så ber jag om ursäkt att jag skämtar om honom.
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...