Bilder kommer

Jag fotade en massa när jag var på Billdal där som jag hade tänkt lägga ut.
Men jag har inte redigerat dem än, haft väldigt mycket att göra. 
Men det är jätteroliga foton. Kanske borde lägga upp dem i alla fall, redigera dem fort alltså!
 
Det är för övrigt Göteborg Horse Show idag, taaaagga. Skämta, finns inget direkt att tagga till. 
Men det ska bli skojjj!
Har kommit på en massa saker nu som jag behöver!
  • Nya vita ridbyxor, för små & krymt i tvätten!
  • 2 par nya ridbyxor, alla mina är för små
  • Ridväst, min är egentligen för liten
  • Ridstövlar, mina är konstiga! 
Japp, det var väl de jag kunde komma på just nu.
Jag och mamma har biljetter till Horse Show klockan 6 i eftermiddag. Men vi åker in direkt efter skolan,
vid 2-3 och går på mässan innan! Det blir perfekt. 
Otroligt fin min.....


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...