9e April 2013

Jag är så ledsen för den tråkiga bloggningen. 
Det har bara vart en massa kläder collage hit och dit. Vilket jag tycker är jättekul att göra! Och det värkar som om ni blogg,äsare tycker det är roligt med dessa kläd collage! Verkligen. Det kan man se på statistiken. Har fått nästan 30 nya läsare på grund av den lilla förändringen. Att lägga ut collage. 
Så jag kommer inte sluta göra dem. För att de är väldigt smidiga. Men jag måste börja skriva igen. Inte bara lägga ut dem där collagerna. Jag får inte glömma av att skriva! För det är ju också viktigt. 
 
Över till annat: 
Hästar. Shelly. 
Ni kanske märkt att jag har vart lite frånvaro från hästarna dessa två dagarna. Ni vet, inte snackat om dem. 
Och det är för att jag har vart sjuk och stannat hemma från både stall och skola. Igår hade jag extrem migrän. Ni fattar inte hur mycket jag lider av det. Det är det värsta som finns! Okej, kanske inte värsta med det är hemskt! 
Jag ska försöka förklara den i nästa inlägg! 
Och idag hade migränen gått bort, men jag hade lite huvudvärk kvar. Eller lite och lite. Jag hade riktigt ont i huvudet idag, så jag stanna hemma. Emma rider Shelly idag.
 
Så det var det. Vi hörs mer sen! 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...