2a april 2013

Ska alldeles strax dra på mig löparskorna & ut och springa 5km. Här övas det inför göteborgsvarvet.
Oh, jag kan ju passa på att visa lite häck teknik här.
För det är många, eller många & många, några stycken i alla fall som har undrat över.
-Men Tilda, kan du inte visa lite häck teknik här på bloggen någon gång.
Självklart kan jag det. Här har ni lite fina exempel ;)
Nu ska man dock inte vara så högt över häcken. Men detta är bara exempel.
Sp nu har ni äntligen ett svar på er fråga. Nu ska jag ut coh springa. Önska mig lycka till. Jag kanske dör av svett....
Skämta, det där lät bara äckligt.
Vi avslutar detta inlägget med en liten låt som hör till denna bild.
Gör följande.
1. Sätt på videoklippet
2.Spola fram till 0:07
3. Scrolla neråt och kolla på sista bilden och lyssna samtidigt på videoklippet.
4. Skratta! Skämta....
 

Johanna skriver:

Svar: Eller hur! Håller med till 100% ;)
~~~
Haha! Jag skrattade iallafall, så go du är Tilda! Härligt med en bloggare som bjuder på sig själv :). Måste även säga att Shelly verkar vara en riktigt mysig ponny!
Var gärna med och tävla om en film till er här: http://finanora.blogg.se/2013/march/bloggtavling.html#comment
/Johanna

Johanna skriver:

Just det! En grej till, snygg design! Härligt med lite förändring ;)

Julia skriver:

Heej. Var gärna med och tävla om att bli veckan blogg på min blogg. Komentera vilket inlägg som helst.
Riktigt roliga bilder du har.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...