Veckans jag-skulle-aldrig-klara-mig-utan-detta.....

Skulle aldrig klara mig utan stallet! 
Vad gör de människor som inte rider? De borde ju typ (ahh, försöker och verkligen inte använda ordet "typ", men det går inte så bra) ha hur tråkigt som helst!
Jag älskar och vara i stallet, det är de bästa som finns. Plus att det är väldigt nyttigt. 
  • Man får motion och rör på sig, drar tunga skottkärror osv.
  • Man får starka armar (haha), all mockning borde väl ändå ge någonting eller? 
  • Man får friskt luft, istället för och sitta framför datorn & TV:n året om. 
  • Man har någonting och längta efter under skoltid. 
  • Man får sin bästa vän, dvs. en bästa hästkompis! Som man kan lita på upp till 100% eftersom den aldrig sviker en. 
  • Man blir väldigt glad över och vara i stallet, man kan äntligen koppla av efter en jobbig dag i/på skolan/jobbet

Det finns massor av bra och nyttiga saker med och rida. 
 
Så stallet är en sak jag inte skulle klara mig utan av :) ♥

matilda skriver:

Så sant! c:


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...