Temple Mashallah

Du är verkligen världens snällaste ponny!
Jag skojar inte, hon är verkligen VÄRLDENS BÄSTA PONNY!
Du är ingen sådär som försöker bocka av en, du har aldrig ens bockat. När man lastar ur dig på tävling behöver man inte vara orolig över att du ska bli helt stissig! Utan när man lastar ur dig så är du helt cool lugn. Du går in på banan och gör det du ska göra. Aldrig att du skulle få för dig och busa till det och springa förbi varenda hinder. Utan du hoppar runt den där banan snällt och bygger upp mitt självförtroende. Jag är ALDRIG nervös på tävlingar, och de är tack vare Shelly. För det är hon som gör mig lugn, jag har ingenting och oroa mig för. Hon skulle aldrig stanna framför ett hinder för och vara dum, även fast vi vägrade ut oss förra L:B, men vi hade en dålig dag. Och det krävdes väl mycket av mig när det var en bana på 100-105 cm och då klarade jag väl inte av det. Det är ingen ide och säga att ååå, allt var Shellys fel jag red så bra. För det stämmer inte, utan Shelly var jätte trött och jag fick knappt fram henne. Hon lyssnade inte på mina skänkar. Och jag tycker det var rätt av Shelly och stanna, för vi kom fel och om man ska hoppa en så "högt" hinder så gäller det och verkligen och komma rätt, taxera långt innan hindret.
Men nu är det lunch i skolan, så nu ska jag gå.



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...