Tack!

Tack för att såpass många ändå kommenterade med bra idéer till vad jag kan hitta på här på bloggen.
Lite saker JAG skulle kunna tänka mig och göra är följande:
•Dagens låt - Jag lägger en låt för varje dag
•Veckans/dagens tips - Om jag ska ha det så får det nog bli veckans. Svårt och komma på bra grejer för varje dag.
•Veckans mode- Skulle vara kul, jag kanske lägger ut en bild på någon snygg outfit som någon bär, eller kanske en fin tröja osv.
•Veckans jag-skulle-aldrig-kunna-leva-utan-detta - Skulle vara kul :D

Det är lite som jag fastnade för. Men alla var jättebra! :D Men det kanske är lite mycket om jag tar allt. Får se om jag tar alla de som jag skrivit nu. Det är ju ganska mycket endå.




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...