Tack Michan!

Michan i stallet som har Fred & Korven kom fram till mig och mamma när vi fixade lite, eller vad vi nu gjorde. 
Och så kommer hon fram med tre stora Ikea påsar fyllda med bara hästgrejer! Det var allt från benskydd, träns delar, fleecetäcken, ludd, stigbyglar & stigläder, martingal, brösta, borstar, hästgodis, schabrak, ländtäcken, huvor, lindor, hjälm & väst m.m 
Och så sa hon att jag fick ta vad jag ville ha från de kassarna. De skulle nämligen endå slänga alla de sakerna, men då frågade hon mig om jag ville ha något. Så jag plokade på mig massor av saker som:
  • Två par benskydd, ett par reflex och ett par med mjukt ludd i
  • Ett jättegulligt ländtäcke med små ponnysar på
  • Två stycken supergulliga schabrak
  • Ett ljustblått fleecetäcke
  • En super snygg brösta med diamanter på ♥
  • Ett par extra gummityglar
  • Två stycken ludd i rött och blått. Som man kan sätta på grimman t.ex
  • Två stora burkar fulla med hästgodis
  • En hjälm (till Lovisa)
  • Ett par boots 

Och jag fick allt helt gratis! Hon skulle endå slänga det eller hon behövde det inte, så då fick jag ta vad jag ville ha. Så klart så finns det femdubbelt så mycket kvar! Som står i sadelkammaren, som man bara kan ta och plocka åt sig. En del är liite slitna men annars är en del grejer inte ens använda! 
Så jag tycker verkligen ni ska gå in till sadelkammaren och titta (ni som står på stallet)
 
Nu ska jag äta!
See you later, ALLIGATOR! 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...