Saturday

Imon är det Söndag då. 
Helgen gick riktigt fort, även fasst det är en dag kvar.
 
Har lite små ångest eftersom jag egentligen hade planerat och vara med jättemånga kompisar denna helgen. 
Men så blev det ju inte. Har inte vart med en enda..... Och det suger!
But i am in a sort of "horse life", and it must never be forgotten. 
(Kanske stavar något fel, eller så heter det inte så, men hade lust och skriva på engelska. Och så gissade jag mig fram! xD) 
 
Vet, fint att jag blandar in engelska helt fluredux piff o poff! 
Men det är de jag är, i ett hästliv. Jag måste ut till min häst varje dag. Och då är de svårt och hinna med kompisar också. 

Men jag försöker så gott jag kan. 
Men denna helgen blev det inte som planerat. 
Hade tänkt och vara med min älskade bästis Tua, vi har inte vart med varann på läääänge! Plus att hon har fyllt år och allt, och hon har inte ens fått sin present. Kännes mig verkligen som en usel bästis.......
 
Och så hade jag tänkt och fråga min kompis Emilia om hon ville göra något, för vi typ säger hejdå på Fredagen och så mötts vi på Måndagen igen, vi är sällan med varann på helgen. Och jag vill vara med henne på helgen också. 
 
Och så hade jag tänkt och träffa min kompis Dina, vill verkligen träffa henne oftare! 
 
Saknar speciellt Dina & Tua ♥ ♥ 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...