Resultat från tävlingen!

Det gick både bra och dåligt ;)
I L:C så gick hon så bra! Hon var pigg och framåt, verkligen jättefin.
Blev felfritt i L:C, men tyvär ingen placering. Men jag hade rätt så stor konkerans! Vi stog där och bara, hon var med i Baltic cup, japp! Svår motståndare ;)

L:B då, usch. Egentligen skulle jag bara hoppat en lokal L:C (90 cm). Men eftersom hon gick sp bra i L:C så tänkte vi att vi kunde ta L:B också.
Men det skulle jag ju inte gjort, jag vägrade ut mig. Kul...... Shelly som ALDRIG vägrar! Men efter jag hoppade banan så fick jag reda på att jag nyss hade hoppat en REGIONAL L:B (100-105 cm) Och hindrerna var verkligen maxade, de va inte så att någon låg på 95, utan 100 cm till 105 cm. Så det var väl inte så konstigt att hon vägrade, endå.
Men vi visste inte att det var en regional L:B m, för om vi hade vetat det så skulle jag ju aldrig ha hoppat! Plus att oxrarna blev ju 10 cm bredare. Alltså jag är inte rädd och hoppa det, jag är inte hopprädd. Men det var faktiskt riktigt högt! Ni skulle sett oxrarna som var så breda och 105 cm höga! Men varför Shelly vägra var för att hon kände att det var lite högt för henne. Jag skojar inte, hon känner att hon inte riktigt klarar det. Sen är det väl jag som måste taxera bättre innan hindrerna, men Shelly är hinderklok. Hon är ingen ponny som vägrar för och vara dum, utan hon vägrar för att hon känner att det kommer bli hur fel som helst. Alltså det är svårt och förklara, men hon stannar absolut inte för och vara dum. Utan för tt hon känner att hon har för lite fart t.ex att hon inte kommer orka hoppa över det liksom.

Kan lägga ut filmen från L:C, är lite osäker på om jag vill lägga ut L:B filmen..... Vad tycker ni? Ska jag lägga ut den filmen från den regionala L:B?


Annie Berggren skriver:

Har tre bilder från tävlingen, suuuck :( finns på bloggen.. :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...