Pär-Ola träning!

Idag är det hoppträning för Pär-Ola, de flesta känner nog till han från programmet Bonde Söker Fru.
Han ska i alla fall komma upp till Mölndals Ridklubb och ha hoppträningar.
Berättar såklart ikväll hur det gick på träningen. För det vill ni väl höra eller??
Ska hoppträna tillsammans med:
Felicia
Nora
Sofie (Tror jag hon hette)
Annie
Och säkert någon mer, har inte jättekoll.
Det enda jag vet är att jag ska träna klockan 19.00 och att jag ska hoppa 90-100 cm ;)

Nu ska jag återgå till skolarbetet.
Ha de! :)


Annie Berggren skriver:

Sofia Olsson heter hon, rider för Kållereds ryttarförening. :)

JOSEPHINE♥ skriver:

Hejsan!
Ta gärna en titt in på min blogg och lämna en fråga till frågestunden!
Super fin blogg! ha en bra dag :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...