Lyxigt!

Det var riktigt lyxigt faktiskt för jag hade min egna personliga hästskötare. Ingen mindre än Emma Jarlsgård.
Hon gick banorna med mig och gav många olika bra tips. Och så hjälpte hon mig och rida fram samt hoppa fram. Och så hjälpte hon mig och borsta av allt sandigt, som magplatta, benskydd m.m
Det var så skönt och ha henne! För hon är lugn.
Försöker hålla mig så långt ifrån min mamma som möjligt på tävlingar ;D
Nä, men det är de att hon alltid är så nervös xD Och jag är inte alls nervös när jag ska tävla (Är cool lugn ;) )
Och när min mamma är så nervös så smittar hon av sig ;)
Så därför var det skönt led Emma :)


Elin skriver:

Jag har bilder på dig från idag på tävlingen, har du någon mejl som jag kan mejla dem till?:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...