¡Hola!

Mitt liv är så tråkigt just nu.
Jag kan inte åka till stallet, och jag kan inte gå på min friidrottsträning. Utan jag för ligga och vila, vila, vila o återigen vila på soffan.....JAG HATAR OCH VARA SJUK!
Usch, det är inte roligt. Och när man har ont i huvudet kan man ju gärna inte koppla av och somna en stund. Nä, för då bultar hela huvudet och man orkar inte göra någonting.....

Som ni ser så är jag väldigt uttråkad och därför gjorde jag detta eländiga inlägget ;)


Annie Berggren skriver:

Men du har ju JÄTTE mycket tid till att göra allt möjligt på! Droga lite huvudvärkstabletter och bara gör något kul inne! :D Haha, önskar jag vart sjuk oftare!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...