Godnatt alla goa läsare!

Statistiken har vart GRYM idag! Riktigt gött! ;)
Nu säger jag tack och hej från mej för idag, men imon är det en ny dag med nya inlägg och annat skoj. 
Och så är det även Fredag, riktigt härligt faktiskt! 
Har förresten pluggat som en galning hela dagen, har ju Kemi prov imon OCH matte läxa.....
Kemi provet kommer jag aldrig klara! Eftersom jag fick reda på att vi skulle ha prov imon ganska sent! 
Alla i min klass fick reda på det i Fredags, eller om det var i Torsdags FÖRRA veckan! Men eftersom jag var sjuk de dagarna, så fick jag reda på den i Tisdags. Tre dagar liksom! Jag fixar inte det, det är ganska mycket också...... Plus att jag faktiskt har något som kallas aktiviteter! Måste ju till stallet varje dag också. 
Så usch för prov imon!! 
Godnatt :) 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...