Godmorgon

Kul och vakna klockan åtta idag då...
Och juste, jag glämde "veckans jag skulle aldrig kunna leva utan detta" igår. För det var ju Lördag igår, men det var bara för att jag hade väldigt fullt upp, först upp klockan sju. Stallet vid åtta och förbereda allt inför tävlingen. 08.30 Gå banan. Och 09.00 började första start, jag hoppade någon gång vid tio.
Efter det så hoppade jag en till klass vid kvart i elva. Efter det var det till och putsa alla smutsiga, blöta och sandiga grejer. Eftersom det var lite vattenpölar i paddocken. Vid halv fem åkte vi från stallet mot Lovisa, som spelade fotbollsmatch idag. Och så var vi kvar och tittade på henne till halv sju. Sedan åkte vi hem som tog en stund, och stannade och köpte mat och Lördags godis ;) Och sen var vi hemma och då hade jag världebs huvudvärk, så jag gick och la mig. Hade ju vart uppe sen sju och spungit runt lite hela dagen.

Inte så roligt inlägg men i nästa inlägg så tar jag veckans jag skulle aldrig klara blablabla.... Den får jag ta idag då :)



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...