Friidrott

Friidrottsträningen gick SUPER!!
Fick träna med 00:erna (Alltså de som är födda 2000)
För jag fyller ju år på Julafton, om jag hade fötts en vecka senare så hade jag gått i 6:an nu, alltså vart 00:a.
Så därför så fick jag träna med dem.
Det gick sååå bra! Hängde med bra, och allt var jätte kul!
Så Friidrott är en sak jag kommer fortsätta med! :)
Det är en stafetträvling på Onsdag, ska se om jag ska vara med på den. Eller om jag ska träna för Lena Berggren(hoppträna) Vi får se!
Och vet ni vad det coola är! Det är att en av mina tränare är ingen mindre än Erica Johansson!! Erskän coolt! Googla på hennes namn så vet ni direkt vem hon är! :) Hon har bland annat det svenska rekordet i längdhopp, damer. Och så har hon vart med i OS, VM och EM. Har även vart med i Mästarnas Mästare :)



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...