Dagens ridpass!

Först skrittade jag ut en sväng med Nathalie & Sebbe.
Efter det så red jag markarbete i paddocken. Hade satt upp flera travbommar efter varann. Och två bommar med 5 galopp språng imellan, eller vad det nu var....
Men i alla fall. De först gångerna jag kom på travbpmmarna så slog hon i och var lite slarvig. Men efter att ha gjort det några gånger så gick det jättebra. På slutet så satte jag upp travbommarna till studs istället. Och så hoppade jag över det, studshindrerna kan inte vart högre än 50 cm, men det är inte höjden det hänger på! Utan jag ville känna att det gick bra, och att vi kom igenom det. Så därför tog jag lite lägre. Plus att Shelly tycker det är lie svårt, en gång bär jag skulle hoppa studshinder på rad, de låg säkert på 70 cm. Så fattade hon inte riktigt, utan hon hoppade över två hindren smtidigt i ett språng och så vidare... Det gick ingen vidare. Så därför tog jag lite lägre så att jag kände att de skulle kännas bra ;)
Och jag och mamma var jätte snabba idag i stallet! Vi var bara där i 2 timmar! :D Det är lite för oss xD


Anonym skriver:

Haha!!!! Rolig bild!!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...