Dagens ridpass

Red faktiskt på goug idag. Och hon gick så bra! 
Blev ett kort o intensivt pass idag, red bara i 30 minuter. Travade mycket och ställde henne mycket åt båda sidorna. 
Hon lyssnade bra för skänkeln, även för handen. Fokuserade bara på och få fram henne, strunta i huvudet och bara få fram henne. För Shelly har börjat med och gå jättelångsamt och ta småsmå mysteg. Och det är de jag håller på och träna bort nu. 
Så gjorde även mycket tampovecklingar, och hon lyssnade jättebra. 
 
Jag är supernöjd med dagens ridpass, även fast jag inte red så jättehårt eftersom vi tävlade igår. 
Trodde faktiskt att hon skulle vara jättelat och seg idag efter tävlingen igår, men det var hon inte. Så det var ju bra! 
 
Men nu ska jag fixa lite saker innan jag går och lägger mig. 
Vi hörs lite senare! :)
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...