Resultat L:B

Framridning: 

Kändes jättefin, pigg och glad! Gjorde lite skänkelnvikningar och flyttade henne åt sidan. 
 
Framhoppning:

Hoppade jättefint. Kom kanske lite nära någon gång. Men annars hoppade hon bra. Tog verkligen i, i sprången.
 
Inne på banan: 

J****vlar (Ursäkta!) vad högt det var. Jag bara, är det en L:A jag hoppar eller? Jag lovar, hindrerna låg inte på 100 cm! De var högre. Det såg man. 
Men i alla fall. Jag kunde inte banan när jag kom in då. Så jag var tvungen och titta på hon som hoppade innan, och när hon hoppade den så kunde jag den :)
Men jag kom ju inte så långt.... För ShellyBelly vägrade ju på 3:an så att jag flög av och landade på fötter. Fattar fortfarande inte varför. Om hon hade hoppat av där så hade språnget blivit bra. Men jag och mamma, och några till tror att hon inte riktigt kände att hon kunde hoppa det. För Shelly stannar ju inte för och vara dum. Och jag var ju inte beredd på att hon skulle hoppa eftersom jag hade sådan fart och kom så rätt. Så jag hade ju börjat resa mig upp och verkligen tänkt att hon skulle hoppat. Så det var väl därför jag flög av ;) 
 
För övrigt:

Filmen från när jag ramlar av kommer ut lite senare ;) 
Om jag hade ridit felfritt så hade jag vunnit hela godiscupen! Och det hade till och med räckt att jag fick 1-2 nedslag så hade jag kommit 2:a. 
Och hör här! Banan var inte helt lätt:
Det var bara en som blev felfri av 19 st! 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...