Ont i huvudet....

Förlåt för att jag inte bloggat. Men när jag kom hem från skolan så hade jag sådan huvudvärk. Så jag gick och la mig på soffan och började titta på en film på iPaden.
Men vad tror ni jag gör, jag somnar när inte ens halva filmen har gått (tror jag)
Jag hann inte se mycket i alla fall.
Så jag sov där från klockan fyra till klockan nio. Så är jättepigg nu ;D
Men det är bra, för då kan jag göra lite läxor.
Har i alla fall inte ont i huvudet längre.
Oh juste! Pappas bror åkte hem idag.

Sedan så var det väl inget mer. Har spanska imorgon, och då ska vi se på någon film, och då får man ha godis med. Riktigt gött!

Sov så gott! :)
(Haha, denna bilden alltså)



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...