Måste bara fråga :)

Måste bara få fråga denna Anonyma person vad hon/han menade med denna kommentar: Uppdatera kära Tilda

Skulle vara jätteschysst om du skrev vad du menade med det. Ska jag uppdatera bättre här på bloggen eller vadå?? ;) :)


Anonym skriver:

Inte för och vara taskig men varför har du en sån stor häst? Eller asså varför har du en D-ponny? Fattar du inte att din häst är alldeles för stor för dig! Man ser ju på alla bilder här på bloggen att du är aldeles för liten för din ponny. Jag tycker det ser konstigt ut för du klarar ju inte av och rida henne då. Ta inte detta på fel sätt men ni passar inte så bra ihop. Det är inte bra och rida en sån stor häst om man är liten själv. Jag är 159 cm och har en C-ponny, jag passar aldeles utmärkt min ponny! Varför skafade du en D-ponny och inte en C-ponny. Jag tycker det var väldigt dumt gjort!

Anonym skriver:

He förlåt men jag hade rage på att inga uppdaterar liksom alla stor bloggarna och bara för att din blogg är bättre än deras förvänt eller asså jaa . Typ ja vet inte din blogga äger och du ska inte ändra på nått !!

Anonym skriver:

Asså va !!? ( kommentaren innan mig ) du och shelly passar PERFEKT !

Dina skriver:

Inget du ska bry dig om anonym...jag tycker Tilda passar perfekt på Shelly och du kommer snart bli antingen för lång eller för tung!

Lovisa skriver:

Till första kommentaren anonym: Tilda köpte en D-ponny för att våran mamma också skulle kunna rida! (jag är hennes syster) men också för att hon är en bra första ponny och att hon hoppar bra och att Tilda kommer ut på lite tävlingar och får bra självförtroende och så! Jag hoppas du förstår, och jag tycker verkligen att ni passar jättebra ihop Tilda! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...