Godnatt!

Har precis beställt hem skolfotot + skolkatalogen.
I skolkatalogen ser jag ut som jag vet inte vad!!
Men själva skolfotot blev ganska bra faktiskt, eller jag är nöjd. För skolfotot i 6:an blev INTE bra! NäjNäj!
Men nu blev det i alla fall hyfsat :)
Imorgon så vilar Shelly. Så inget stall för mig. Jag & Emilia planerar och gå och äta pizza imorgon, men det är inget vi har bestämt direkt. Mest för att vi är sugna på pizza xD Vi får väl se vad det blir av det. Annars är jag väldigt sugen på sushi, kanske åker ner till centrum efter skolan imorgon och handlar några sushi bitar till mig själv. Som lite mellanmål ;D

Det blir en full helg denna veckan! Eftersom jag ska tävla på Söndagen + att vi får besök av pappas bror. Han ska sova över här Söndag-Tisdag. Han ska jobba här de dagarna, de är därför.
Jaja!
Vill så gärna umgås med lite kompisar i helgen, men får väl se om jag hinner med det. Helst vill man ju sova över, men det går ju inte om jag ska tävla på Söndag.

Någon som har lust och hitta på något med mig? Skriv då en kommentar ! :D

Nu ska jag lägga mig, imorgon är det Torsdag igen. Veckorna bara flyger förbi! Snart är det väl julafton också! ;)) Men börjar 09.20 och slutar 14.25 Så det blir ganska chill!
Jag & Emilia kommer väl flumma oss som vanligt!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...