Dagens Friidrottsträning

Dagens träning gick super!
Jag kändes pigg och framåt. Kvick i benen och hade ett jämt tempo hela träningen. Jag stressade inte på för mycket eftersom jag ville vara jämn och felfri. Man vill ju inte riva några häckar eller så. Och man vill ju inte snubbla. Så ett riktig lyckad träning! Jag kände mig även glad och positiv, ville göra rätt hela tiden. Jag samarbetar mycket med min tränare!


Hahahaha, nä skojja bara. Det där var bara kul om man fattade det! ;) För er som in fattade det, skriv en kommentar eller något då ;D

Men träningen gick i alla fall super! Var faktiskt en ganska hård träning, men ändå väldigt, väldigt kul!

Har inte så mycket och skriva om.
Mikkan & Ingela tog Shelly idag. De frågade om de fick låna henne och rida ut på. Och jag har haft väldigt fullt upp idag, har lite läxor som måste göras och så. Så då var det ju bra att jag fick vara hemma och plugga. Även fast stallet är kul så kan man inte tänka på den hela tiden. Man kan inte lägga ner all tid på just stallet, även fast man skulle vilja det!
Skolan kommer nog ändå före stallet. Fast nä, ta tillbaka det där! Stallet kommer nog före plugget! ;)
Men skolan är jätteviktig för mig i alla fall, det ändå man går runt och tänker på är ju de himla betygen.....Lärarna sätter sån stor press på en. Det är faktiskt lite jobbigt!
Har fått reda på vad jag har för betyg i matten en så länge. De "riktiga" betygen kommer ju efter jul. Men har ingen lust och berätta mitt/mina betyg här på bloggen.
Det är nästan inte så att man inte berättar det för kompisarna.
Lite privat kan man väl få ha. Man måste ju inte dela med sig och berätta om allting!

Nu ska jag äta middag (inte alls sent eller så) !
P.S Jag hade visst något och skriva om, det trodde jag faktiskt inte i början när jag började och skriva detta inlägg ;D


Anonym skriver:

Hahahahahahahahahahah!! Helt klart min humor! Hahahahahahahahahahah !!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...