Tack Axelina!

Tittade precis in på kommentarerna och såg att Axelina hade skrivit. Och hon skrev så himla gulligt till mig, så jag bara måste göra ett litet inlägg om det ;)
Hon skrev:
Tack så mycket Tilda! Och JAG tycker verkligen att du är duktig, även om Shelly inte är någon dressyr ponny så kämpar du på ändå. Och man får ju tänka på att hon är en riktigt fin hopp-ponny iallafall! :-) <3


Såna här kommentarer ger en verkligen "hopp". Eller hur man nu ska förklara detta utan att det ska låta konstigt och överdrivet. Man blir så glad.
Tänkte komma in på en liten annan sak här som inte alls har med Axelina och göra. Men känner att jag vill klämma in det här faktiskt. Man kan faktiskt även bli glad av någonting som en person säger som, "din ponny är verkligen jättefin, jag önskar att jag hade en sån" Fast den inte menar det. För det spelar ingen roll om de menar det eller inte, man blir lika glad ändå. Och jag tycker verkligen man ska ta åt sig positiva saker. Även fast man kanske vet att personen inte menar det utan säger det för och vara snäll så ska man försöka ta åt sig det ändå. Och få bort den tanken om att hon/han kanske inte menar det.
Jag vet inte vad jag försöker komma fram till direkt men, jag antar att det är att man ska ta åt sig de positiva sakerna och tänka bort allt de negativa.
Det är väl dagens tips.....nä jag skoja bara!

Men över till Axelina!
Önskar dig all lycka imorgon på tävlingen! Och håller tummarna på att du blir placerad/eller vinner med alla fyra. Även fast det kanske inte är jättestor chans att man vinner med alla fyra ponnys. Men man kan i alla fall bli placerad med alla fyra. I alla fall, lycka till imorgon!

Förresten så kommer du nog inte se detta förrän imorgon eftersom jag skriver detta inlägg klockan 1 på natten.... Men jag menar ju givetvis alla tre dagarna Fredag, Lördag & Söndag.
Och ett ännu större lycka till på SM:et!

Nä, nu MÅSTE jag sova! Imorgon blir det en mys-dag med mamma.
Berättar mer imorgon. Sov gott!


Axelina skriver:

Hihi, tack!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...