Start på veckan

Hejsan alla fina, 
 

Måndagar brukar alltid vara som värst eftersom jag går till hela 15.45. Men idag är det annorlunda. 
För idag slutar jag 12, eftersom det är pedagogisk eftermiddag. 
Så pappa kommer hem på lunchen och skjutsar ut mig till stallet, så att jag får väl vara där i några timmar. 
Hade tänkt och rida ut. En ganska lång runda. Inte Hällesåkersrundan som det heter, för den är ganska tråkig. 
Men kanske rida ner till "hästsjön" eftersom man kan galoppera mycket där. 
Kommer ta med mig Ipaden, ska ta massor av fina kort i hagen. 
 
Så det är min dag. Ska försöka och klämma in några roliga läsvärda inlägg. Så håll utkik! /Tilda 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...