Så himla gullig kommentar!

Från Jennifer: Hej snygging <3 Jag har läst din blogg i ett tag nu och har inte haft en tanke på att kommentera dina inlägg. Oavsett hur långa eller korta dina inlägg är så läser jag de för du är så vidirgt grym på allt du gör. Man kan nästan tro att jag är en hater för jag ser typ vartenda steg du gör och gör fel men det kastar jag åt sidan och lixom tänker inte på att jag ska kommentera och vara allmänt taskig.

Läser din blogg dagligen och herregud, du är så duktig på att skriva och ha idéer varje dag.

Jag vet faktiskt inte vad det var jag ville få ut av denna kommentaren men jag tror väl att det är att jag bara ville få det sagt att jag lixom är 1 utav dina 170 läsare och även fast det kanske inte är 170 läsare varje dag så vet du att jag är en utav de läsarna :)

Ps: Du och Shelly är så fina tillsammans och du rider så himla bra asså! Själv är jag också en hästtjej men tyvärr har jag ingen egen häst som du men det är en dröm iallafall! Har tävlat några gånger med resultat men nu är jag snart ute och tävlar :)

Kram Jennifer (en trogen läsare) <3


Tua skriver:

Haha, Gud va gulligt! Är stolt över sig för att du bloggar så bra, att statistiken är bra och så. Det förtjänar du VERKLIGEN! (Stolt bästis här va, nästan så att man blir lite avundsjuk, haha). Du ska veta att I Lav you, you know <3

Tua skriver:

PS. En MYCKET trogen läsare. Älskar din blogg jääääättemycket. Du är så himla snygg hela tiden. Lixom, hur gör du egentligen för att bli så snygg? Jag är typ DIT STÖRSTA FAN!! Jag lovar !!!!!! <333333333333

Isabell / Keilys.org - Illustration & design skriver:

Har svarat inne på min blogg. Men får även säga att du självklart inte ska ta bort din blogg! Tycker du skriver jätte bra och fint. Och jag säger det igen, det första inlägget om folk som kopierar och säger att designen är deras, det var inte av att ha kollat in på din blogg. Det var i det inlägget jag fick tips om din blogg att mina länkar var borta, så jag gav dig en varning. En varning som jag gett dig och en 10-15 stycken till redan ikväll. Det andra inlägget lade jag upp innan du började kommentera till mig, du smörar inte tilda. Men de finns andra som gör det. Så försök och kolla på helheten och lugna ner dig. Jag har en 150 besökare om dagen. Jag slösar inte ut ett inlägg på en person jag inte ens känner. Låter inte det logiskt?

Så som sagt, lugna ner dig, blogga på, och tack för att du ändrade länken. Kan inte rå för att folk har kommenterat någon dum grej till dig, jag styr inte mina läsare. Utan skaka av dig det, för nu är det över. Du behöver inte noja dig mer över det hela.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...