Inte långt kvar!


Snäääällla! skriver:

Snäääälla kan inte du göra en sminkvideo??
Du skulle då så mycket mer läsare om du gjorde det!
Är ett stort fan av dig och din blogg. Tycer du skriver intressanta inlägg och hela du är perfekt!
Du är söt, smal, snygg, gullig, snäll, omtänksam och allt det där man kan vara.
Om jag ser dig någon gång ska jag be om en aoutograf! Det kanske låter lite löjligt, men jag skooojjjar inte! Jag lovar ! !

Steffanie skriver:

FIn blogg kan du titta min blogg steffaniecarlqvist.devote.se

Jennifer skriver:

Hej snygging <3 Jag har läst din blogg i ett tag nu och har inte haft en tanke på att kommentera dina inlägg. Oavsett hur långa eller korta dina inlägg är så läser jag de för du är så vidirgt grym på allt du gör. Man kan nästan tro att jag är en hater för jag ser typ vartenda steg du gör och gör fel men det kastar jag åt sidan och lixom tänker inte på att jag ska kommentera och vara allmänt taskig.

Läser din blogg dagligen och herregud, du är så duktig på att skriva och ha idéer varje dag.

Jag vet faktiskt inte vad det var jag ville få ut av denna kommentaren men jag tror väl att det är att jag bara ville få det sagt att jag lixom är 1 utav dina 170 läsare och även fast det kanske inte är 170 läsare varje dag så vet du att jag är en utav de läsarna :)

Ps: Du och Shelly är så fina tillsammans och du rider så himla bra asså! Själv är jag också en hästtjej men tyvärr har jag ingen egen häst som du men det är en dröm iallafall! Har tävlat några gånger med resultat men nu är jag snart ute och tävlar :)

Kram Jennifer (en trogen läsare) <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...