I'm here

Tjenare goingar,
Här ligger jag i mitt rum med värsra migränen. Fick gå hem från skolan idag 11.00, ajaj inte bra! 
Huvudet bara dunkar. 
Så därför blev det inget stall idag. Utan mamma åker ut och longerar henne. Hon har inte kommit hem än, så jag har absolut ingen aning om hur det gick. 
Riktigt härlig statistik, det gillar vi. Är så nära 200! 
Har i alla fall precis pluggat lite SO, nu har jag bara matteläxan kvar, sen får jag ha lite rolig tid. 
Hände inget speciellt i skolan faktiskt, i alla fall inte på det lilla jag var där. En rolig sak är att vi ska få nya Ipad-fodral till Ipaden imorgon. Jag ska säga er att det behövs  verkligen! Doma skalen som vi har suger, rent ut sagt. 
 
Istället för att babbla på om en massa onödigt, så hörs vi lite senare. Blir väl något inlägg innan jag går och lägger mig, förhoppningsvis. 
 
/Tilda
 
P.S Vad tycker ni om den nya designen/headern? Ska faktiskt göra om headern, blev inte alls nöjd med den. Men blev väldigt nöjd med designen. Funderar dock på och bara ha några fina blommor och lite höstigt i headern. Man måste inte alltid ha bilder på sig själv. Tror det kan bli snyggt med lite höstigt i headern. Vi får väl se. D.S

Anonym skriver:

Vad tycker du om NellieBerntsson?

Anonym skriver:

Vad tycker du om NellieBerntsson?

Tindra - Nellie Berntsson Fan skriver:

Vad tycker du om Nellie Benrtsson, läser du hennes blogg?

Anonym skriver:

Super fin blogg du har!

Anonym skriver:

Super fin blogg du har!

Anonym skriver:

Super fin blogg du har!

Anonym skriver:

Super fin blogg du har!

Anonym skriver:

Super fin blogg du har!

Anonym skriver:

Super fin blogg du har!

Anonym skriver:

Super fin blogg du har!

Anonym skriver:

Super fin blogg du har!

Anonym skriver:

Super fin blogg du har!

Anonym skriver:

Super fin blogg du har!

Anonym skriver:

Super fin blogg du har!

Anonym skriver:

Super fin blogg du har!

Anonym skriver:

Super fin blogg du har!

Anonym skriver:

Ahhhhhhhhh!! Det gör inte och skriva! Det står bara att det inte går! Gud vad konstigt!
Super fin blogg!

Anonym skriver:

OJ! Nu kom allt upp! Såg inte att jag hade skrivit så många gånger!

Anonym skriver:

Men herregud! Mitt namn står inte ens med!! :S :S :/

Daniela skriver:

Förlåt mig! Detta var inte meningen! Snälla rapportera inte dör spam! För det var min dator som krånglade! Förlåt mig!
Det jag ville skriva var att du har en jättefin blogg!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...