Hoppträning för Pär-Ola Nyström !

Som vanligt så hade han grymma övningar!
Han kör mer på markarbete, vilket är superbra!
Skulle vilja att han kom till Mölndals varenda vecka.
För han har verkligen världens bästa träningar. Mamma filmade en hel del. Fast jag kan inte lägga ut alla. Kan bara lägga ut 2 stycken. Eftersom de andra hackar och håller på. Och de var de som var de roliga filmerna när jag hoppar den där kombinationen. Vi hoppade mycket serier och allt sånt som är bra och öva och hoppa på! Vi hade faktiskt inga speciella höjder. Eller jo, han höjde sista hindret i kombinationen till 1 m. Men det var bara det.
Träningen gick i alla fall superduper bra!
Shelly var fin och hur lydig som helst.
Pelle sa det att vi gjorde allt så okomplicerat.
Och vi kom inte fel på något, någon gång. Shelly hade även inga problem med övningarna, även fast de var lite kluriga! ;)
Det var lite kul, kanske lite skrytigt men jag kan inte hjälpa att han sa så....;)
Pelle sa i alla fall såhär till mig när jag skulle hoppa serien för första gången:
Tilda du kan börja och visa de andra hur det ska gå till.
Haha, han värkar gilla ShellyBelly! ;)
Pelle är väldigt bra eftersom han berömmer mycket. Och så ger han mycket tips.

En mycket lyckad träning!!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...