HejHej, igen!

Ni har sett bilden innan, men den är så himla rolig så den måste visas igen! Det är verkligen min humor! ;D 
 
Halojj, minns ni mig?
 
Det är ju inte så många inlägg här på bloggen längre. Har egentligen ingenting och skriva om nu, men var nästan tvungen och göra ett inlägg. Så ni vet att jag lever, menar jag ju ;) 
 
Är fortfarande sjuk, dumma, dumma, dumma förkylning + lite annat. För jag är inte bara förkyld! 
Och eftersom jag är hemma från skolan och att jag fortfarande är sjuk så blir det inget stall idag heller. Utan Emma J fick ta henne. Eller, vi frågade om hon ville rättare sagt! Och det ville hon, vilket var väldigt skönt. Eftersom mamma också är sjuk. Vi sa åt henne att hon gärna fick hoppa Shelly idag. Hon har ju aldrig gjort det, så då var det ju ett perfekt tillfälle idag. 
Har absolut ingen aning om hur det gick för henne, och hoppa Shelly. Men ska fråga henne sen :)
 
Ha de! /Tilda 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...