Hej, igen

Hej alla läsare, 
Har hänt mycket nu under kvällen. Orkar inte gå in på detaljer, eftersom detta tillhör mig. 

Ganska så lugn skoldag idag. Vilket var väldigt skönt. 
Efters skolan så umgicks jag med min kära kompis Emilia ;) Vi skrattade som vanligt och hade bara allmänt kul. 
Ska alldeles strax sätta mig och göra lite till läxor. Var bara tvungen och ta ett litet break och hämta andan. De vill säga, sätta mig framför datorn och blogga! 
Blogga är bland det roligaste som finns. Jag svär. Ni som inte har blogg, skaffa en! 
Och er som inte vill skaffa blogg för att ni tror att ingen kommer läsa den, och ni tror att ni inte kommer ha något och blogga om. 
Där har ni fel! Statistiken betyder absolut ingenting, om man skaffar blogg ska man inte vara så desperat efter unika besökare. Utan man ska bara vara sig själv och blogga för att det är roligt. Visst, det är jättekul när man får besöksrekord och har 100 läsare per dag! Men det är inte det som räknas. Hoppas ni förstår vad jag menar. Annars är det bara och säga till! Så tänk inte på vilka/eller hur många som kommer läsa din blogg.
Gör såhär: När du skaffar blogg, så undviker du och titta på statistiken. Du kan vänta 2 månader innan du tittar på den, för då lovar jag dig att det kommer vara "många" som läser den. Och ett tips är och länka sin blogg mycket. Jag tycker inte alls det är något fel med och dela sin blogg mycket över t.ex facebook. Jag tycker bara det är positivt. 
Och för er som är lite oroliga över att ni inte kommer ha något och skriva om. 
Det är såhär att, man har alltid något och skriva om! Man kan skriva allt från vad det var för mat i skolan till vad som är ens favorit färg. Eller om man är intresserad av mode, kan man t.ex skriva och lägga ut bilder på snygga kläder. Hissa och dissa olika märken osv. 
Det finns alltid något och skriva om. För er som har bloggar och läser min blogg, skriv gärna en kommentar med vad eran blogg heter så går jag mer än gärna in och tittar på dem. Jag älskar och läsa bloggar, det är bland det roligaste jag vet.
 
Där fick ni dagens tips kan man säga. Alltid något! 
Och jag är fullt medveten om att jag har fått massor av kommentarer, då ni frågat om jag kan göra olika grejer. Och jag har inte glömt av det. Har bara haft lite fullt upp. Har t.ex fått hela 3 kommentarer från olika personer som undrar om jag kan göra en sminkvideo, får verkligen tänka igenom det där. Känner mig inte så bekväm med och stå och sminka mig framför kameran. Men ska fundera på det om jag ska göra det eller ej. Har även fått en kommentar av Rebecka som undrar om jag kan göra ett inlägg med alla favorit ponnysar/hästar jag haft under hela mitt liv jag ridit. Självklart, kan jag göra ett sådant inlägg. Det kommer nog framåt helgen. 
 
Nu måste jag plugga vidare, blev ett lite längre break än vad jag hade tänkt att det skulle vara. 
Men sånt händer, eller hur? :) /Tilda
 

Anonym skriver:

Japp Japp :)
Ps. FRÅN EN TROGEN LÄSARE Ds. <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...