Godmorgon käraste läsare!

Idag är det en toppen dag!
Går till skolan till kvart i tre.
Har dock lite så brottom nu, eftersom jag ska gå om 20 minuter. Och jag har inte gjort mig iordning än.
Men jag kände så för och görs ett inlägg så här på morgonen. Så det fick det bli.
Idag lånar Jennifers mamma Anneli och rider ut på Shelly. Tror hon har frågat efter det länge. Och självklart får hon det. Så hinner jag plugga idag efter skolan, och det är hu bra.

Det var väldigt mycket kommentarer igår, vilket var superkul, och statistiken låg på topp. Besöksrekord faktiskt på 182 besökare. Statistiken och kommentarerna bara stiger och stiger, det är DÅ man vill blogga! Har verkligen planerat lite inlägg under denna veckan. Mycket tanke, och åsikter.
Men fortsätt och kommenterar, ni får gärna kommenterar vad just ni vill läsa om här på bloggen. Vilka inlägg ni tycker är roliga att läsa, så kan jag säkert göra flera såna inlägg.
Jag vet att de flesta gillar och läsa mycket om tankar och åsikter.

Ni får ha en super dag! Så hörs vi helt enkelt lite senare! /Tilda


Amanda skriver:

Fin design:) Har du gjort den själv?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...