Godmorgon allesammans!

Kan inte sluta kolla på henne, så himla fin! Min älsklingsponny som jag älskar så otroligt mycket! 
 
Tidsintällt morgon inlägg nu då. 
Idag efter skolan ska jag inte till ShellyBelly. Som jag trodde. Fick nämligen reda på det nu. 
Ska istället träna friidrott. Men det är ju kul det med. Idag ska i alla fall mamma få rida Shelly. Hon tar väl ett dressyrpass, skulle bli väldigt förvånad om hon satte upp värsta bommövningen och red markarbete. Det skulle nog aldrig hända, utan hon ska väl dressyra sig.
Det är min dag, på friidrotten ska vi springa och öva starter. Eftersom jag ska tävla på Lördag i springning. Så måste jag ju öva det idag. 
Ska förresten tävla i dessa grenar: 1km, 60 m & 200 m. 
Mina speciallare, det är de jag kan bäst, om man säger det så. Ska be pappa filma. Vill gärna se hur jag springer. 
Ha en bra dag, så hörs vi lite senare /Tilda 

axelina skriver:

det är 10 (!!!) varv som är 2 km. :-)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...