Fyf*n vad hemskt! R.I.P Bisquit !

Det är det VÄRSTA jag vart med om!
Jag sitter och gråter! Det spelar ingen roll om det är en ridskoleponny, det är lika hemskt ändå!
Nä, fy :(

R.I.P fina Bisquit !! Du förtjänade inte och få lida så mycket som du gjorde denna timmen!
Så fruktansvärt hemskt! Jag mår illa, jag är helt chockad!
Jag klarar inte av och skriva mer, är fortfarande helt chokad! Jag har fått sett en häst lida, åååå usch! :((((((

Hoppas du får ett fortsatt bra liv Bisquit, du vet att du kommer vara älskad och saknad av MÅNGA!


clara skriver:

kan verkligen inte fatta det. Jag hyrde henne på fredagar och det var dom stunderna med henne som var dom bästa på hela veckan. Saknar henne mer än något annat verkligen.

R.I.P min älskade... <3

Tua skriver:

Vad har hänt??????? <3

Frida skriver:

Åh vad hemskt! Jag går inte på Mölndals men R.I.P Bisquit!
Vet inte alls vem det är men, vila i fred! <3

Moa skriver:

R.I.P !

Felicia skriver:

R.I.P!! men vad hände?? :O

Anonym skriver:

R.I.P fina tjejen!

Anonym skriver:

R.I.P!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...