FriidrottsTÄVLING imorgon!

Imorgon klockan 11.15 ska jag tävla.
Har ställt upp i en tävling som heter "Skatåsloppet"
Det innebär att man ska springa 5 km. Det är 26 med tror jag.
Och jag kommer inte satsa på och vinna. Eftersom jag inte ens övat till det här loppet.
Och jag känner mig inte helt 100% bra heller. Är ganska hostig, killar lite i halsen emellanåt.
Men det ska nog gå bra!
Ska springa för att det är kul. Spelar ingen roll om jag kommer sist :)
Men vi håller tummarna på att det går bra.
Mitt mål är och klara och springa 5 km. Klara och springa hela varvet.

Önska mig lycka till ;)

P.S Kommer ihåg 2011 då jag var med på Göteborgsvarvet och kom 14 av 320 starter! Det är mäktigt! Den känslan och springa in där i arenan. Det var som och få nya krafter igen. J*****vlar vad jag sprutta på in i det sista målet. Kanske var för att hela publiken jublade och pepprade en. Jag var så trött efter och av sprungit 2.5 km det fortaste jag stab kunde. Mina ben var som spagetti.
Nu imorgon, kommer nog mina ben ramla av efter de där 5 km. Fast jag kan ju såklart inte springa det fortaste jag kan i 5 km. 5 km är ju rätt så långt. Man kan nog mest jogga runt. Fast jogga i ett högt tempo.
Nu måste jag sova, måste vara utvilad till imorgon :)
Sov gott!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...