FinFinaShellyBelly!

Träningen gick sååå bra! Älskar ponnyn så otroligt mycket!
Det värkar Pär-Ola också göra! :))
Efteråt så sa han det att Shelly verkligen är en toppen ponny, och att han ser hur mycket jag får kämpa men jag klarar ändå av henne. Han tycker jag rider henne bra och att jag bara ska kämpa på! Vi gör allt så okomplicerat. Han sa även att när det är min och Shellys tur så kommer vi fram i galopp och hoppar allt utan några som helst problem! Oh, juste han tycker Shelly har bra hoppteknik!
Han kom till och med ihåg Shellys namn sen förra gången! ;D De ni!

Jag ska verkligen mata in allt det där i hjärnan. Verkligen komma ihåg det. Så när det är som kämpigast så ska jag tänka på det han sa!

Imorgon kommer ett inlägg och filmer upp här på bloggen, ska skriva ett långt inlägg om hela lektionen ! :)

Nu ska jag duscha! Ha de !



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...