Deepshit inlägg


ALLA har haters och man ser mer av de när man är ute på internet. Speciellt som bloggare. Men "haters" vet inte att vi bloggare faktiskt har mer självförtroende. Vi tar inte åt oss, kanske första hatkommenteren, det kan sitta där i bakhuvudet i flera månader. Men om jag ska vara ärlig, haters brukar nästan aldrig lyckas. 92 % lyckas inte, men de andra 8 % kan faktiskt slita i känslor. Tänja ut de och tillslut går de sönder och man hör orden dag in, dag ut. Varje natt, varje dröm och varje tyst stund. Men jag tror inte "ni" förstår att om ni lyckats med något, lyckas få någon att ta bort sin blogg, fått den att gå till en psykolog eller vad man nu gjort. Ni tror inte att de gör något åt saken eller? Ni tror inte att de anmäler er om ni skriver något RIKTIGT kräkande? Haha, ja, tänk på det. Ja, somsagt, SJÄLVFÖRTROENDE har ju vissa liksom ;) Om ni inte visste det, HATERS är det värsta JAG vet. Speciellt på INTERNET. Åhh, värsta jag vet. Men de försöker bara komm en level högre än dig, men låt dom inte LYCKAS. Då vet de att de kommit högre.
Sen har vi ju också "riktiga" haters, dom som verkligen går bakom ens rygg och snackar så mycket skit om den som det går, oftast är det ju inte sant, "H*n" vill ju bara få mer status. får man mer egentligen mer status av att kolla ner på personer som man knappt känner? Det tror jag inte, det är bara det att "ni" sårar personer, tror ni att ni får status? Hahaha, please... Ni får fortsätta med erat skitsnack, men tro inte att vi tar åt oss? Okej, VI är vi, vi som kan ta emot hat, dåliga skämt och annat fult språk. Men om ni EN gång dragit ner någon till level 2 , tror inte att vi inte hoppar upp till level 389 och kommer ikapp er efter ett tag.

Mitt i allt dethär så har vi också lovers ? Ellerhur? Ja, tänk efter, massa fina vänner. MASSA. Jag älskar mina vänner. Jag har speciellt vissa som verkligen jag inte kan leva utan, de har detdär lilla extra. Nu tänker jag på dom som jag VEKRLIGEN känner och älskar och som jag känner i verkligheten.
Ja, men seriöst LOVERS är så jävla grymma, "lovers" som älskar en tillbaka. Hyllar sånna människor, NI kan ta åt er. För ni förtjänar det åtminstonde. Kom ihåg nu, om det kommer haters emellan, hitta era lovers och säg byebye haters.

För ALLA har haters och alla har lovers. Mm, that's life. Men stryk haters, visst de kan försöka förstöra ditt självförtroende och kränka dig som 17. Men keep calm, it's gonna work promise.



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...