Dagens ridpass 23/11

Dagens ridpass gick super, 
 

hon var jättefin! Red först ut med Mikkan en sväng. Efter det så red jag ute i paddocken. 
Hoppade över lite sockerbitshinder, och red lite markarbete.
Hon lyssnade på mina hjälper och hon var verkligen jättefin! Gulleponnyn!
Travade av henne på slutet, och hon var ännu finare då! Hon ville verkligen ner, eller hon sökte sig neråt med andra ord. 
Ett lyckat ridpass!
 
Hela helgen är det friidrott som står på schemat. Ska tävla både imorgon och på Söndag. 
Imorgon taggar vi 60m & 1km. Och på Söndagen så springer jag 200m. 
Det kommer bli jättekul! Har redan lagt till låtar i ett speciellt album på Spotify, låtar som jag ska ha imorgon innan jag ska tävla. Lite peppande låtar så man verkligen kommer igång. Och fattar att, nu är det tävling. Nu kör vi järnet! 
/Tilda 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...