Dagens ridpass 16/11

Ridpasset idag var helt okej, 
 

inget jätte wow pass, men man kan inte alltid ha bra ridpass dag på dag. Utan någon dag måste det gå lite sämre för att man ska kunna utvecklas. 
Jobbade henne mycket på volter och gjorde mycket skänkelvikningar. Red väl i en 40 minuter kanske. 
Formen var inte den bästa idag, men bakdelen var riktigt okej. Hon skjöt ifrån bakifrån, och fick kraften bakifrån. Hon var inte alls sådär framtung som hon var i början när jag fick henne. Och hon är inte så lång i kroppen längre. 
Känner att jag börjat hitta lite knappar. Hoppningen sitter perfect. Det är bara dressyren som jag inte har alla "knappar" ännu, så att säga. Men det går mycket bättre i dressyren nu än vad det gick förut. 
Vi har verkligen gjort stora förändringar, jag har i alla fall lärt mig rida. För på Shelly sitter man ju bara inte. Utan man får kämpa och jobba lite, vilket är superkul! 
 
Ett helt okej pass, som sagt. Imorgon taggar vi KM ! Fick en fråga av en läsare om jag kunde lägga ut en bild på min outift som jag ska ha imorgon på tävlingen. Ska se om jag har någon bra bild på när jag har på mig allt det som jag ska ha imorgon :) ♥
/Tilda
 

Wilma skriver:

KM går inomhus va? :) För jag tänkte kanske åka o fota men sen kom jag på att det var inomhus o då blir inte bilderna bra ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...