Besöksrekord på 219 unika

Imorse klockan 9 så kollade jag statistiken, och då var det redan 70 st unika som vart inne på min blogg på morgonen! 

Ett stort tack till alla er som vart inne på min blogg idag. Hoppas ni hänger kvar här på bloggen imorgon med. 

Det är detta som får bloggen och växa. Ju fler besökare om dagen, ju fler "roliga" inlägg blir det. Mer tanke/åsikter inlägg kommer, samt deepshit inlägg med mycket mer! 

En sak jag inte förstår, vart kommer alla unika läsare ifrån? 

Det är så kul att hela 219 killar/tjejer där ute har gått in på just min blogg, mäktigt! Jag hoppas verkligen ni vill stanna kvar här på bloggen, och fortsätta läsa mina inlägg. Följa min utveckling. Ni kommer få se så mycket om ni gör det. Både misstag och framsteg. Hoppas att det inte blir så mycket misstag, utan hoppas att ordet framsteg växer fortare! Ni kommer få se mig lyckas och misslyckas. För livet kan inte alltid vara perfekt, någon gång måste man misslyckas för att därefter kunna göra om det och lyckas. Man måste våga pröva sig fram på olika sätt. Inte hålla sig till en sak livet ut. Utan pröva olika saker, och testa sig fram. Man måste våga misslyckas. Man måste våga tro och lita på sig själv. 

Det viktigaste hos en människa är nog självförtroendet, i alla fall för mig. För om man inte har bra självförtroende kommer man inte komma någonstans. Men om man har bra självförtroende så kommer man gå hur långt som helst. Så våga lita på dig själv, och stå för det du gjort. Kom inte på massa förklaringar, för och försvara sig själv. Va stark! Ta inget skit, utan lyssna bara på det positiva. 


Anonym skriver:

Kan ju vara så att du blev länkad hos ponnysanning eftersom du skickat in ett tips


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...