Temple Mashallah;Onsdag 23 Maj

Skrittade först ut en sväng med Nathalie i stallet. Vet inte hur länge vi var ute, men inte så jättelänge.
Sen red jag lite i paddocken. Red på bettet som hade fasta bettringar. Och det gillade hon jätte mycket! Hon kändes jättefin!
Sen hjälpe Nathalie mig lite. Eller hon gjorde en jättebra hopp-bana åt mig. Så då hoppade jag på slutet en bana (som Nathalie gjort), hindrerna låg väl på 90-95 cm. Så inte så jättehögt. För på Söndag är det Bohuscupen, så behövde verkligen hoppa henne lite nu.
Men lät henne vara i munnen idag när jag hoppade, det är inte så att jag sitter och drar det menar jag inte ;) Men hade jämn hand hela tiden och mycket ben om. Hon hoppade jättefint, hoppade inte av för tidigt och inte försent. Eller på ett hinder hoppade hon av för sent. Men skit i!
Hon gick superbra!
Är jättenöjd med ridpasset.
Juste måste berätta!
Marie i stallet satte även på vattnet i paddocken. Den som sprutar så läskigt som hästarna tycker.
Och jag red i vattnet, om ni fattar. Det var jätteskönt. Tänk er bara hur mysigt det var! Rida genom en regnskog typ xD Nä skojja bara.
Men MÅSTE verkligen lägga mig!
Godnatt ❤



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...