Sjuk :(

Är sjuk, har feber på 39.0 och mår piss!
Så ingen skola för mig imon, och det hemska! Inget stall! :(((((( Jag som skulle rida privatlektion för Charlotte, dressyr. Kände verkligen att jag behövde det med henne nu. Jag börjar äntligen hitta lite rätta knappar. Men det är svårt, hon är en svår ponny. Även fasst man inte kan tro det, typ nä men Shelly är det bara och åka runt på xD Men som alla säger att hon hoppar allting, och ja det gör hon. Men alla tror ju typ att man inte behöver "rida" henne. Men ska bara säga en sak! Då har ni verkligen fel! Shelly är en svårriden ponny! Man måste verkligen ha mycket ben i hoppningen och hjälpa henne över ett hinder, för annars river hon och så. Och i dressyren är hon en mardröm, förlåt Shelly! Älskar dig lika mycket ändå! Men seriöst, man måste rida som en galning. Hon är ingen ponny som man kan rida i 10 minuter och så går hon i form. Utan på slutet efter hård träning så är hon äntligen lösgjord.
Men som sagt, jag börjar hitta rätt knappar nu. Liksom, hur jag ska vara på hand. Hur mycket ben jag ska ha. Och så vidare....

Nä, långt inlägg det blev! :)
Ska äta korv med bröd nu.

Godnatt för er som ska sova ❤❤❤❤


ida carlsbogård skriver:

sv; tack så mycket , desamma! :D

johanna sällström skriver:

SV: tack desamma :)

M_N Melinda skriver:

men svåra ponnyer är bra, då lär man ju sig att rida ordentligt :)

Alexandra skriver:

Svar; Jo, typ det första jag gjorde ;) Din blogg var superfin! Följa via bloglovin' ? ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...