Shelly idag ❤❤❤

Shelly gick jätte bra! På slutetbi alla fall.....
I början var hon så stel och ville inte alla lyssna, så då blev jag riktigt arg på henne och smällde till henne rejält en gång så att hon ska vara fram liksom (Ta inte det där fel nu, tack!)
Och det är så roligt för hon testar bara. Hon gör allt för och få slippa undan jobbet. Men om man verkligen är bestämd och rappar till henne ganska hårt en gång så blir hon alldeles trippig och börjar genast lyssna. Så hon är allt en liten filur ponny!! ❤❤❤
Men mot slutet var hon jättefin, lösgjord och fin ❤ Kunde liksom bara lägga till skänkeln lite grann så flyttade hon. Men jag behövde MYCKET ben!! Asså ni fattar inte! I vartenda litet steg så måste man krama om det hårdaste man kan typ. SÅÅÅÅ mycket ben behöver man ha (Vet inte hur jag ska förklara, men massor med ben! ) Så ett riktigt hårt dressyr pass blev det idag! Men det behövde hon !
Imon ska hon vila. Privat lektion för Charlotte på Tisdag, dressyr tar vi då.
Imon är det Torsdag och skola. Inget speciellt som händer sådär. Spanska på morgonen, slutar sedan halv tre, skönt!
Eftersom Shelly ska vila imon då så hade jag och mamma tänkt och gå och shoppa på Frölunda Torg ❤ Får se om jag hittar något :)
Godnatt!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...