Shelly har flyttat ut till uteboxarna nu ❤

Kommer ta bättre bilder på det sen! :)
Shelly idag:
Red ett riktigt dressyrpass, mycket ben om.
I början var hon lite knepig. Så började med och ha lite halv långa tyglar och ställa och böja henne överdrivet mycket. Så hon blev någorlunda lösgjord.
Sedan kortade jag upp tyglarna, började jobba henne. Flytta ut bakdelen, skänkelvikningar och allt sånt.
Då började hon kännas riktigt fin. Galopperade i samlad galopp, väldigt kort galopp. Shelly tyckte det var väldigt jobbigt, men bra träning. Ska börja med och rida henne i lite kortare galopp förstår ni. Få ihop henne mer liksom.
Men på slutet kändes hon jättefin ❤
Imon hade jag tänkt och hoppa lite. Ska se om någon kan filma ;)) Ska verkligen lära mig hur man lägger upp filmklipp på youtube. Tycker nämligen det är lite knepigt. Men jag ska fixa det någon dag.



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...