Helgen :))

På Fredagen kommer min pappas bror och hans fru. De ska sova över från Fredag till Söndag. På Lördagen kommer pappas andra bror och hans fru. De ska också sova över till Söndagen. På Lördagen ska jag även tävla på stallet. En L:C, alla privatryttare tävlar mot varann. Så B, C, D och stor häst tävlar mot varann. Så en liten B-ponny kan vinna över en stor häst. Ska FÖRSÖKA rida fort och göra snäva svängar. Men Shelly är ju ingen omhoppningsponny så det blir svårt.
Och på Söndagen ska jag springa lilla göteborgsvarvet, det är 2.4 km. Så det blir en rolig helg!

Ha det bra ❤❤

( Gammal bild på mig och Tua ⬇ )


Nora skriver:

sv. ja visst är det tränset snyggt,det kostar ju en del men ska man vara fin så får man lida pin,hehe ;)



Annie - ponnyteamets.blogg.se skriver:

SV: Hahha ja, hon använder sin teknik istället ;) Men sista är taget i fel microsekund också, så den ser lite konstig ut, hehe x)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...