Grattis Loreen! ❤

Som alla kanske vet så vann Loreen Eurovision Song Contest 2012.
As häftigt ju!
Men ska lägga mig :S Vet klockan är mer än halv ett! För imon är det ju Bohuscupen. Hoppas det går bra ❤
Juste, idag red jag ut med Matilda i stallet som hyr Ebba. Vi skrittade,travade och galopperade mer till sjön där man kan bada med hästarna.
Shelly galopperade i vattnet så fort hon såg det. Sen drack hon typ 10 liter! Sedan plaskade hon runt där. Hon var nära på och lägg sig en gång, men fick upp henne igen ;)))
Shelly ÄLSKAR och bada! Jag skojar inte!
Ska be någon filma det någon gång så ni får se hur mycket Shelly älskar och bada ❤
Men Godnatt! Och önska mig och mitt lag lycka till inför imon, Bohuscupen! Stilhoppning också!
Men godnaaaaatt ❤


Tua skriver:

Lycka till!! <33


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...