Godmorgon , Godmorgon! :)

Igår skrev jag upp mig på lappen i cafeterian :D Haha, deee niiiiii!! ;D
Nä men ska vara med på L:C som är på Mölndals. Alla kategorier tävlar mot varandra. Så jag kommer tävla mot B-ponny, C-ponny, D-ponny och stor häst.
Kommer ju helt klart komma sist, med tanke på vilka fina små omhoppningshästar de Jari stallet ;))
Än så länge så ska de här vara med :
Tua & Morgenzons Valentine
Annie & Lovöns Destiny
Hanna & Twice As Many
Felicia & Mac Spot

De är väll de som ska vara med på L:C än så länge. Vet inte om jag glömt någon :S Hoppas inte det!
Men hoppas på att fler ska skriva upp sig. Men på denna tävlingen hade jag tänkt och ha som en tränings tävling. Alltså jag ska prova och ta snäva svängar och verkligen gasa på henne. Jaja... XD

Ska snart till skolan och har inte så mycket mer och skriva.

Ha en bra Torsdag! ❤❤


Tua ❤ skriver:

Men du kunde väl inte va med ? För du skulle väl typ bort då??


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...