Finaste ❤

Shelly var sååååå fin idag!
Skrittade först ut en liten klätterrunda med en som heter Tina i stallet. Det tog en halvtimme.
Men jag kände att det var alldeles för lite för henne och bara skritta en halvtimme ute. Visst vi klättrade ju och byggde ryggmuskler. Men Shelly var inte ens trött efter det. Så jag red en halvtimme i paddocken också. När jag kortade upp tyglarna i paddocken så började hon tugga direkt. Gud det är jätte stort för mig! Ni fattar inte hur det känns! ;D För hon brukar alltid det första man gör dra upp sitt huvud och streta imot... XD
Så jag fick en bra början. Sen började jag jobba henne, flytta henne åt sidan och hon gick jätte bra. Hon var jättelösgjord. Kunde liksom böja henne åt höger och vänster bara sådär.
Tog små sockerbitshinder också.
Men var väldigt nöjd med henne idag då ❤❤❤ Finaste tjejen!

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...